Heb jij ook het gevoel dat je omzet misloopt omdat je niet weet wat de echte wensen zijn van jouw gasten? Wil jij meer omzet en een hogere gasttevredenheid door oprecht gastvrij te zijn? Wil je je kennis vergroten op het moment dat het jou uitkomt?
Doe mee met mijn Online Programma ‘Optimaliseren van gastvrijheid’!
Past advies op maat meer bij je? Dan is mijn Individueel Programma iets voor jou. In drie maanden ontdekken we samen waar jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen. Jouw gasten komen vaker terug en vertellen ervaringen door aan iedereen. Ook blijven jouw gasten langer blijven en geven meer geld uit tijdens een bezoek.
De afgelopen jaren heb ik voor diverse opdrachtgevers projecten gerealiseerd. Van het in kaart brengen van de customer journey tot complete signing voor restaurants, van category managementplannen tot het ontwikkelen van een eigen merchandiselijn en van het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl tot een nieuw interieur. Allemaal met als doel om de verwachting van de gasten te overtreffen. Wil je hier meer over weten, check de uitgebreide beschrijving van mijn projecten?
Welkom! Ik weet zeker dat jij er alles aan doet om jouw gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Gasten die graag bij je terugkomen en het doorvertellen aan iedereen. Gasten die de nieuwe kaart als eerste willen proberen, gasten die op de eerste dag van het seizoen staan te trappelen voor de poort, gasten die het nieuwe weekendarrangement als eerste boeken.
Ik gun elke gast dat ene onvergetelijk moment. Tijdens een dagje uit in een attractiepark, dierentuin, museum… Tijdens een avondje uit in de bioscoop, het theater, een restaurant… Tijdens een weekend weg in een hotel, bungalowpark, B&B, camping…
Het onvergetelijke moment waarbij zij wordt ondergedompeld in de sfeer en beleving die bij ze past. Waar haar verwachtingen worden overtroffen. Een moment dat niet meer over mag gaan. Een moment dat wordt doorverteld aan familie en vrienden.
Ik geloof dat wanneer jij doet wat je het allerleukste vindt, dat wanneer jij dit doet vanuit jouw hart, jouw gasten dit voelen en dit onvergetelijke moment ervaren.
Je ontvangt de allerleukste gasten die je je kunt wensen. Gasten die heel graag bij je terugkomen en het doorvertellen aan iedereen!
Ik bedoel dus…
… met mijn ervaring in de horeca- en leisurebranche inspireer en adviseer ik je graag op de manier die bij jou past. Dit stemmen we af op jouw wensen, te behalen doelen en beschikbare tijd. Neem contact met me op om te ontdekken hoe we samen in kaart kunnen brengen waar jij of jouw organisatie het verschil kan maken, waar (commerciële) kansen liggen en verbeteringen mogelijk zijn.
Myrian
Luister mijn podcast ‘Van blunders tot succesgeheimen’. Dit is dé inspiratiepodcast over ondernemen in horeca, leisure en hospitality. Ik ga in gesprek met ondernemers en managers uit de allerleukste branche over blunders en succesgeheimen. Zij delen waardevolle, praktische tips hoe jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen. Elke twee weken komt er een nieuwe aflevering online.
Luister via je favoriete kanaal zoals Spotify, Google Podcasts en Apple Podcasts.