Waar kan ik je bij helpen?

Online Programma

Heb jij ook het gevoel dat je omzet misloopt omdat je niet weet wat de echte wensen zijn van jouw gasten? Wil jij meer omzet en een hogere gasttevredenheid door oprecht gastvrij te zijn? Wil je je kennis vergroten op het moment dat het jou uitkomt?
Doe mee met mijn Online Programma ‘Optimaliseren van gastvrijheid’!

Individueel programma

Past advies op maat meer bij je? Dan is mijn Individueel Programma iets voor jou. In drie maanden ontdekken we samen waar jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen. Jouw gasten komen vaker terug en vertellen ervaringen door aan iedereen. Ook blijven jouw gasten langer blijven en geven meer geld uit tijdens een bezoek.

Project | interim

De afgelopen jaren heb ik voor diverse opdrachtgevers projecten gerealiseerd. Van het in kaart brengen van de customer journey tot complete signing voor restaurants, van category managementplannen tot het ontwikkelen van een eigen merchandiselijn en van het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl tot een nieuw interieur. Allemaal met als doel om de verwachting van de gasten te overtreffen. Wil je hier meer over weten, check de uitgebreide beschrijving van mijn projecten?

Gun elke gast dat ene onvergetelijke moment

Welkom! Ik weet zeker dat jij er alles aan doet om jouw gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Gasten die graag bij je terugkomen en het doorvertellen aan iedereen. Gasten die de nieuwe kaart als eerste willen proberen, gasten die op de eerste dag van het seizoen staan te trappelen voor de poort, gasten die het nieuwe weekendarrangement als eerste boeken.

Ik gun elke gast dat ene onvergetelijk moment. Tijdens een dagje uit in een attractiepark, dierentuin, museum… Tijdens een avondje uit in de bioscoop, het theater, een restaurant… Tijdens een weekend weg in een hotel, bungalowpark, B&B, camping…

Het onvergetelijke moment waarbij zij wordt ondergedompeld in de sfeer en beleving die bij ze past. Waar haar verwachtingen worden overtroffen. Een moment dat niet meer over mag gaan. Een moment dat wordt doorverteld aan familie en vrienden.

Geloof jij dat?

Ik geloof dat wanneer jij doet wat je het allerleukste vindt, dat wanneer jij dit doet vanuit jouw hart, jouw gasten dit voelen en dit onvergetelijke moment ervaren.
Je ontvangt de allerleukste gasten die je je kunt wensen. Gasten die heel graag bij je terugkomen en het doorvertellen aan iedereen!

Ik bedoel dus…

… met mijn ervaring in de horeca- en leisurebranche inspireer en adviseer ik je graag op de manier die bij jou past. Dit stemmen we af op jouw wensen, te behalen doelen en beschikbare tijd. Neem contact met me op om te ontdekken hoe we samen in kaart kunnen brengen waar jij of jouw organisatie het verschil kan maken, waar (commerciële) kansen liggen en verbeteringen mogelijk zijn.

Myrian

Mijn podcast:
'Van blunders tot succesgeheimen'

Luister mijn podcast ‘Van blunders tot succesgeheimen’. Dit is dé inspiratiepodcast over ondernemen in horeca, leisure en hospitality. Ik ga in gesprek met ondernemers en managers uit de allerleukste branche over blunders en succesgeheimen. Zij delen waardevolle, praktische tips hoe jij de verwachtingen van jouw gasten kunt overtreffen. Elke twee weken komt er een nieuwe aflevering online.

Luister via je favoriete kanaal zoals Spotify, Google Podcasts en Apple Podcasts.

De kracht van samenwerken

Myrian is een expert op het gebied van horeca en merchandise binnen leisure bedrijven. Ik ben onder de indruk van haar aanpak en kennis. Ze heeft haar expertise op het gebied van assortiment, signing en projectmanagement met positief resultaat voor ons ingezet. Zij zorgt ervoor dat haar projecten binnen tijd en budget worden gerealiseerd, zonder concessies te doen aan kwaliteit. Bovendien is Myrian een positief en prettig persoon om mee samen te werken! Een aanwinst!
Lianne van Lith
Diergaarde Blijdorp
Myrian is sterk in denken vanuit de gast. Ze ziet waar de (commerciële) kansen liggen om de verwachting van de gast te overtreffen. Hierdoor heeft ze het customer journey project, wat een belangrijke rode draad is in de marketingaanpak van Floriade Expo 2022, adequaat, efficiënt en effectief opgepakt. De complexiteit van Floriade doordat het een Expo in ontwikkeling is, heeft ze niet als een barrière gezien. Hierbij heeft ze ook nog een stagiaire aan de hand genomen die ze in haar kracht heeft gezet. Kortom, een prettige persoonlijkheid die van sterke toegevoegde waarde is voor ieder team!'
Rachel Camps
Floriade Expo 2022
In de tijd dat ik heb samengewerkt met Myrian, heb ik haar leren kennen als een onafhankelijke geest die een grote mate van nieuwsgierigheid aan den dag legt. Dit uit zich in het stellen van (kritische) vragen en het regelmatig stevig poneren van haar mening. Zij kan hierbij putten uit veel ervaring, zowel in de rol van category manager als in het horecadomein. Ze heeft een plezierige, mensgerichte en tegelijkertijd professionele werkhouding. Dit maakt dat het werken met Myrian altijd een uitdaging is in de positieve betekenis van het woord: met Myrian stap je uit de comfortzone en kom je als organisatie daadwerkelijk verder.
Toine van Velthoven
Coöperatie DELA
Voor FutureLand hebben we een customer journey uitgevraagd bij Myrian. Myrian is zeer ervaren en kwam met voor ons hele bruikbare tips om de gastvrijheid te optimaliseren en gemiddelde besteding te verhogen. Het was prettig samenwerken en heeft ons een aantal eye openers opgeleverd. Ik zou haar zeker aanraden!
Anouk Hespe
FutureLand
Myrian is gedreven en vakkundig. Ze weet goed en snel tot de kern te komen en vertaalt dit naar een concreet plan van aanpak. Ze weet de juiste mensen om zich heen te verzamelen en door haar prettige persoonlijkheid is het heel fijn om met haar samen te werken.
Marieke Verstraaten
Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad
Myrian is punctueel, eerlijk en prettig zakelijk. Afspraak is afspraak en dat geldt voor beide kanten en daar houdt ze mij ook scherp in. Ze streeft naar tevredenheid bij haar opdrachtgevers, maar ook bij de mensen waar ze mee werkt. Deze zakelijke kant weet ze echter te combineren met een aanstekelijk enthousiasme en vrolijkheid. Maar Myrian is ook niet te beroerd om haar ervaring in te zetten om vragen te stellen en kritisch naar ontwerpen en ideeën te kijken en dat maakt Myrian uniek. Kortom… Het is zeer prettig samenwerken!
Ron Hos
Ontwerpburo Ron Hos

Mijn laatste blogs