Search
Close this search box.

Online programma

Heb jij ook het gevoel dat je omzet misloopt omdat je niet weet wat de echte wensen zijn van jouw gasten?
Wil jij meer omzet en een hogere gasttevredenheid door oprecht gastvrij te zijn? Wil je je kennis vergroten op het moment dat het jou uitkomt?
Schrijf je in voor mijn Online Programma ‘Optimaliseren van gastvrijheid’!

Je ontdekt waar je het verschil kunt maken, waar kansen liggen en verbeteringen mogelijk zijn.
Met video’s, opdrachten en tips help ik jou met het vinden van jouw antwoorden en oplossingen.
Met als resultaat een optimale gastbeleving waardoor jouw gasten ambassadeurs worden en jij je geen zorgen meer hoeft te maken over jouw gemiddelde besteding.

Voor wie is dit online programma geschikt?

Herken je dit?

Haar manier van (anders) denken en haar korte reactietijd hebben ons erg geholpen. Door haar programma zijn we op een andere manier naar ons bedrijf gaan kijken. We zien veel omzetkansen en hebben weer een energieboost gekregen!
Marco en Vanessa
Horeca- en dagrecreatie ondernemers

Hoe fijn zou het zijn als…

Resultaat van dit online programma

Wat ontzettend leuk om met eigen ogen, door de bril van een andere branche, naar onze kliniek te kijken. De training en persoonlijke begeleiding van Myrian hebben ons veel inzicht gegeven. Bedankt Myrian!
Gosine Teuwissen
Beauty ondernemer

Je investering

Dit online programma is een eenmalige investering van 395 euro exclusief btw.

Stap 1
STAP 1: Wat is gastvrijheid?

Deze eerste stap gaat het over gastvrijheid in het algemeen. Wat is eigenlijk gastvrijheid en wanneer ben je gastvrij?
Aan de hand van de praktijk ontdek je wat gastvrijheid voor jou betekent.

Stap 2
STAP 2: Gastvrijheidsdriehoek

In deze tweede stap komt oprechte gastvrijheid aan bod. Aan de hand van de gastvrijheidsdriehoek leer je wat oprechte gastvrijheid is en wat jouw bedrijf bijzonder maakt. In het tweede deel van deze module gaan we dieper in op de gastreis en jouw doelgroepen.

Stap 3
STAP 3: Hoe gastvrij is jouw bedrijf?
In deze derde stap zul je ontdekken hoe gastvrij jouw bedrijf is. Je leert kijken door de ogen van jouw gast en je ontdekt op welke momenten je het verschil kunt maken.
 
Resultaat
Met als resultaat...

... een optimale gastbeleving waardoor jouw gasten ambassadeurs worden en jij je geen zorgen meer hoeft te maken over jouw gemiddelde besteding.