Heb jij ook het gevoel dat je omzet misloopt omdat je niet weet wat de echte wensen zijn van jouw gasten?

Wil jij meer omzet en een hogere gasttevredenheid door oprecht gastvrij te zijn? Wil je je kennis vergroten op het moment dat het jou uitkomt?
Doe mee met mijn Online Programma ‘Optimaliseren van gastvrijheid’!

Voor wie is dit online programma geschikt?

 

Voor ondernemers en (locatie)managers.

Werkzaam in de gastvrijheidsbranche zoals leisure, horeca, foodservice, retail en hotellerie.

Die op het moment dat het hen uitkomt willen leren hoe zij meer gasten en meer omzet kunnen realiseren door oprecht gastvrij te zijn.

Herken je dit?

Heb je het gevoel dat de gemiddelde besteding in jouw organisatie omhoog kan?
Focus je je op een bepaalde doelgroep, maar weet je eigenlijk niet goed wat de wensen van jouw doelgroep zijn? Of sterker nog… is iedereen jouw doelgroep?
Zie je kansen om een nieuwe doelgroep aan te trekken, maar weet je niet goed hoe je deze kunt bereiken?
Heb je een drukke baan of onderneming en wil je graag leren op momenten dat het jou uitkomt?

Voor FutureLand hebben we een customer journey uitgevraagd bij Myrian. Myrian is zeer ervaren en kwam met voor ons hele bruikbare tips om de gastvrijheid te optimaliseren en gemiddelde besteding te verhogen. Het was prettig samenwerken en heeft ons een aantal eye openers opgeleverd. Ik zou haar zeker aanraden!

Anouk HespeFutureLand

Hoe fijn zou het zijn als…

Je meer inzicht hebt in wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken?
Je inzichtelijk hebt welke reis jouw gasten maken en waar je het verschil kunt maken?
Je meer omzet realiseert door in te spelen op de wensen van jouw gasten en dus door oprecht gastvrij te zijn?
Je meer gasten ontvangt doordat de gasten vaker terugkomen of het doorvertellen aan anderen?
Je dit programma online kunt volgen op het moment dat het jou uitkomt?

Resultaat van dit online programma

Inzicht in jouw doelgroepen, waardoor je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten
Inzicht in de gastreis van jouw doelgroepen, zodat je op het juiste moment het verschil kunt maken
Inzicht in wat jouw bedrijf uniek maakt, zodat je je kunt focussen op jouw ideale gasten
Meer omzet omdat je jouw gasten beter kent en hier beter op in kunt spelen
Meer gasten omdat jouw gasten vaker terugkomen en de ervaringen doorvertellen aan anderen
Hogere gasttevredenheid doordat je beter kunt inspelen op de wensen van jouw gasten. 

Myrian is gedreven en vakkundig. Ze weet goed en snel tot de kern te komen en vertaalt dit naar een concreet plan van aanpak. ze weet de juiste mensen om zich heen te verzamelen en door haar prettige persoonlijkheid is het heel fijn om met haar samen te werken.

Marieke VerstraatenLandal Strand Resort Nieuwvliet-Bad

‘Optimaliseren van gastvrijheid’ 395 euro

Speciaal voor klanten van Horeko 225 euro

met als extra bonus een online strategiesessie.

Genoemde bedragen zijn exclusief btw.

1

STAP 1: Wat is gastvrijheid?

Deze eerste stap gaat het over gastvrijheid in het algemeen. Wat is eigenlijk gastvrijheid en wanneer ben je gastvrij?
Aan de hand van de praktijk ontdek je wat gastvrijheid voor jou betekent.
2

STAP 2: Gastvrijheidsdriehoek

In deze tweede stap komt oprechte gastvrijheid aan bod. Aan de hand van de gastvrijheidsdriehoek leer je wat oprechte gastvrijheid is en wat jouw bedrijf bijzonder maakt. In het tweede deel van deze module gaan we dieper in op de gastreis en jouw doelgroepen.
3

STAP 3: Hoe gastvrij is jouw bedrijf?

In deze derde stap zul je ontdekken hoe gastvrij jouw bedrijf is. Je leert kijken door de ogen van jouw gast en je ontdekt op welke momenten je het verschil kunt maken.
Ja ik doe mee!